سلام بنده یک گریبکس با ضمانت 6ماهه با فاکتور رسمی سربرگ دار خریدم وگریبکس 2ماه نشده در اتوبان کاشان خراب شد وگریبکس باز وبه تهران جهت تعویض ارسال شد ولی فروشنده با تعویض یک قطعه سالم با یه قطعه شکسته حاضر به ارسال گریبکس نشده ومن نیز حدود 8روزه که دادخواست دادم ولی هیچ پیامی برای رسیدگی دریافت نکردم والان 15 روزه که ماشینم در یک تعمیرگاه مونده بنده را راهنمایی بفرمایید چطور سریعتر به حقم برسم
ممنون
اگر شامل تعهدات گارانتی و ت مربوطه میشود میتوانید از شرکت خودروسازی و شرکت گارانتی پیگیری نمایید
11:08:12 1402/12/3
با سلام شما درخواست منظورتان چیست درخواست به دادگاه دادید یا درخواست از نمایندگی � هر صورت میبایست موضوع را پیگیری نمایید
16:14:41 1402/12/5
با سلام
حضورا از طریق شعبه موضوع را پیگیری کنید
11:23:30 1402/12/6
عدم تعهد گارانتی عدم تعویض کالای دارای گارانتی تعویض کالای دارای گارانتی گارانتی کالا گارانتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.