باسلام. بنده بسته ای از تهران خریداری کردم و شرکتی که بسته را از آن ها خریداری کردم آن را با یک شرکت ترابری به صورت ارسال فوری برای من ارسال کردند. پرداخت هزینه ارسال با بنده بود و زمانی که از مامور ارسال درخواست بارنامه کردم به بنده هیچ فاکتوری نداد و هزینه ارسال بیشتری از من گرفت. بعدا که با شرکت ترابری تماس گرفتم و علت را جویا شدم گفتند به دلیل شرایط جوی ایرلاین تغییر کرده اما باز هم بارنامه ای به من ندادند. لازم به ذکر هست که خرید ها برای دانشگاه بوده و حسابداری از ما فاکتور درخواست میکند. آیا اتحادیه ای وجود دارد که موضوع را بتوانم از طریق آن پیگیری کنم؟
با سلام بله از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
16:28:47 1402/12/21
سلام
آری؛ از طریق اتحادیه مربوطه نسبت به پیگیری اقدام نمائید.
16:36:10 1402/12/21
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.