مشاوره حقوقی رایگان - هیئت مدیره ساختمان

سلام، بنده در مجتمع مسکونی واحد دارم که هیئت مدیره آن برای ساخت و ساز پروژه به همه اعضا متری 400 هزار تومن ابلاغ کرده بود پرداخت شود. از آنجایی که بخاطر مشکلات مالی قبلا حساب بسته شده بود، بنده اظهارنامه رسمی فرستادم برای اعلام شماره حساب برای پرداخت. بعد از 10 ماه برای من ( هیئت مدیره جدید ) در اظهار نامه ای شماره حساب اعلام کرده و میگوید باید دیرکرد این 10 ماه رو پرداخت کنید. وقتی میگم خودتون اعلام نکردید ، گفتند چک میدادی به اسم خودمون. حتی جلوی ورود اسباب بنده رو به منزل گرفته است . که این موارد در اساسنامه نیست. 1. بنده وقتی اظهارنامه فرستادم آنها 10 ماه بعد جواب دادن آیا باید دیر کرد بدهم؟ 2. آیا قانونی است هیئت مدیره جلوی اسباب کشی بده رو بگیره ؟ اگر میشه راهنمایی کنید ممنون

پاسخ ها:


سلام اگر مالکیتی ندارید امکان ممانعت از ورود شما وجود دارد.

22:48:31   1403/1/20
ممانعت از اسباب کشی توسط هیئت مدیره هیئت مدیره ساختمان دیرکرد ساختمان

سوالات مرتبط

هیئت مدیره ساختمان
سلام میخواستم بپرسم در آپارتمان 21واحد میتونیم از مستاجر برای هیئت مدیره انتخاب کرد؟...
مدت زمان هیئت مدیره ساختمان
نظر به اینکه در قانون مدت زمان هیئت مدیره ساختمان دو سال قید شده ولی در اساسنامه ساختمان مدت زمان هیئت مدیره یک ساله تصویب شده مبنا کدام می باشد ؟...
عزل هیئت مدیره ساختمان
چگونه می توانم هیئت مدیره آپارتمان را به جهت سلب آسایش با تصویب قوانین احمقانه و خلاف قانون خلع ید و عزل کرد؟ آیا با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده می شود چنین کرد؟...
اختیارات هیئت مدیره ساختمان
اختیارات هیئت مدیره ساختمان چیست؟...
اقدامات هیات‌‌ مدیره ساختمان
هیئت‌مدیره‌ی ساختمانی چهل واحدی، به ازای صورتحساب و مستندات پرداختی صرفاً به ارائه‌ی برگه‌ای از لیست مخارج اکتفا می‌کنند. در مقابل درخواست و اعتراض اینجانب، مستأجرانم را همچو...