مشاوره حقوقی رایگان - وکالت کاری

با سلام. بنده با اخذ وکالت کاری اقدام به انجام امورات اداری در اداره ثبت اسناد و املاک مینمایم. رئیس اداره (با عنوان دستور از اداره کل) دستوری مبنی بر این که از ارائه خدمات به وکالت کاری های مکرر ترتیب اثر داده نشود، عنوان کرده اند. آیا ماده و یا قانونی و یا حکمی نسبت به این دستور در قوانین اداری وجود دارد؟ موضوع رو چگونه و از کجا پیگیری کنیم؟
ممنون از راهنماییتون.

پاسخ ها :


وکالت انجام کارهای اداری وکالت نامه کاری قانون وکالت کاری وکالت کاری

سوالات مرتبط

مطالبه وجه
با سلام. آیا امکان مطالبه وجه واریز شده از حساب همسرم به حساب یکی از همکاران خودم به عنوان قرض را مستقیما میتوانم خودم درخواست نمایم؟ اگر از همسرم وکالت نامه محضری جهت انجام امور قضایی و بانکی داشته ...
آیا وکالت نامه ناقض تعهدات قراردادی است؟
در قرارداد مشارکت در ساخت، آیا وکالت نامه ی جامع کاری ناقض تعهدات قراردادی سازنده است؟ برای مثال، اگر سازنده در وکالت نامه حق تغییر نقشه داشته باشد و در قرارداد نوشته باشد که سازنده بدون تایید مالک نم...
اعتبار وکالت نامه دستنویس
ایا وکالت کاری به صورت دستنویس مورد قبول است با امضا و اثر انگشت؟ بین من و همسرم بوده؟...
وکالت نامه کاری
سلام، بنده پارسال از صاحب ماشین وکالت نامه کاری وسایل نقلیه گرفتم، و آن وکالت نامه را به تعویض پلاک بردم و ماشین رو تعویض پلاک کردم. الان اون فرد اومده میگه من وکالت تعویض پلاک ندادم، و پای شما و تعوی...
ابطال وکالت نامه
ورثه ی 5500 متر از زمینی 6هکتاری هستیم که قبلا به شخصی وکالت نامه ی کاری داده بودیم وان شخص الان فوت کرده و قبل از فوت بدون اطلاع ما زمین را برای استفاده پارکینگ به شهرداری اجاره داده واجاره نامه تاری...