مشاوره حقوقی رایگان - حقوق

اینجانب از تاریخ 1394/09/04 تا 1397/05/02 در مجتمع خدمات رفاهی مشغول بکار بوده ام. در این مدت یک ریالی حقوق و مزایایی دریافت نکرده ام. در تمامی روزها دو شیفت کاری داشته ام. در روز پایان هر ماه سه شیفت کاری کار کرده ام زیرا باید تسویه ماهانه شرکت نفت انجام میدادم. در این مدت 31 روز مرخصی رفته ام. 213روز ایام تعطیلی مثل روزهای عادی دو شیفته کار کرده ام. قرارداد شفاهی بوده( هرچه خودم ببرم). شغل اینجانب مسئول جایگاه (حسابدار و کارپرداز و مسئول سامانه هوشمند شرکت نفت و ...) بوده ام. شغلی که کارفرما برای بیمه ارسال کرده تحت عنوان سرپرست کارگاه تعریف کرده است. کارفرما اشنا زیاد دارد. کارفرما دایی خانمم میباشد. البته اداره کار شهرستان شکایتش کردم. لطفا مبلغ دقیقی که از کارفرما بگیرم چقدر است. درضمن 4ماه اول بیمه نکرده و دو ماه اخر هم لیست بیمه ارسال نکرده است و 11 ماه هم لیست بیمه ارسال کرده ولی پرداخت نکرده است.

پاسخ ها :

محمدهادی پهلوانی فر

جناب آقای محمدهادی پهلوانی فر:

استان : تهران


رای اداره کار که صادرشد اجراییه صادر
میشه ودادکاه انو اجرا
میکنه حقوق خود اداره
کار تعین میکنه


17:43:44   1397/6/22

موافق (0) مخالف (0)

فاطمه افشارمنش

سرکار خانم فاطمه افشارمنش:

استان : کرمان


سلام در خصوص چهار ماه اول و دو ماه آخر کار به شهادت شهود استناد کنید


18:36:28   1397/6/23

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص