مشاوره حقوقی رایگان - عدم تحویل اسناد و مدارک و صورت خلاصه وضعیت یک سال توسط مدیریت ساختمان

با سلام
در آپارتمان ما که خود ما شخصا 28 سال است که در آن زندگی میکنیم همیشه روال آپارتمان بر این بوده که مدیریت ساختمان در انتهای هر سه ماه یک صورت خلاصه از وضعیت هر خانواده ( بدهکار یا بستانکار ) که شامل بدهکار یا بستانکاری از قبل هزینه های سه ماهه - پرداختی در طول سه ماه میشد به همراه کپی تمام مدارک ضمیمه صورت خلاصه نموده و تحویل میدادند تا سال 97 که آقایی که مدیریت رو قبول کرده بودند از انجام این کار امتناع کردند و فرمودند در پایان سال به صورت یک ساله ارائه خواهند داد و متاسفانه پس از پایان سال هم از ارائه اسناد و مدارک خودداری کردند و هیچ گونه صورت وضعیتی هم ارائه ندادند و به همه خانواده ها که در جلسه ای در حیاط ساختمان برگزار شده بود فرمودند که اولا این روال شما تا الان اشتباه بوده و باید در غالب صندوق باشه همه چیز و ثانیا با این که من بستانکار هستم خودم هیچ ایرادی ندارد همه حساب ها صفر است و در اونجا همسایگان بنا به دلایل مختلفی که شامل ترس از شخصیت این آقا و ترس از برخورد با این آقا و رودربایستی و .. اعتراض شفافی نکردند و فقط با این که روال باید صندوق باشه مخالفت کردند و در نهایت چون من فقط قاطع ایستادم که باید مدارک رو ببینم و حساب و کتابها درست انجام بشه همگی توافق کردند که من صورت ها رو بررسی کنم و خبر حساب و کتابها رو به همسایگان اعلام کنم . وقتی همه صورتها رو چک کردم و اشتباهات انجام شده رو اصلاح کردم در نهایت در سه برگ ریز به ریز اشتباهات را برای مدیر نوشتم و به همراه مدارک برای بررسی به ایشون برگردوندم که متاسفانه تا به امروز به هیچ جوابی نرسیدیم. چون ایشون از ابتدای 98 مدیریت رو تحویل دادند به فرد جدید بدون اینکه اسناد و مدارک و حساب و کتابی تحویل بدهند و هروقت پیرو اون صورت ها باهاشون تماس گرفتم مدام میگفتند حالا بررسی میکنیم حالا بررسی میکنیم و بعدا هم که دیگه جواب تماسهام رو ندادند و تا امروز این مسیله باز مونده و تقریبا همه بستانکار هستند از ایشون ولی الان هیچ گونه مدارکی دست ما نیست و من فقط از صورت سه برگ اصلاحاتی که براشون نوشته بودم عکسدارم و از یک نمونه از فاکتورهاشون که 130 هزار تومن بوده 1 میلیون و 300 هزار تومن وارد کرده بودند.
حالا با توجه به این مسایل ما به چه صورت میتونیم از این آقا شکایت کنیم ؟ به چه صورت میتونیم حساب و کتاب و ثابت کنیم؟ به چه صورت باید اقدام کنیم؟

پاسخ ها :

طاهر  جاويداني

جناب آقای طاهر جاويداني :

استان : مازندران


باسلام، مدیر جدید، باید 1-مطابق با قانون (ق، ت، آ،) انتخاب شده باشد2-مدیر جدید طی اظهار نامه، از مدیر قبلی مدارک را مطالبه نماید3-در صورت امتناع، شکایت خیانت در امانت مطرح کند،


02:07:23   1399/10/18

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص