با سلام
در آپارتمان ما که خود ما شخصا 28 سال است که در آن زندگی میکنیم همیشه روال آپارتمان بر این بوده که مدیریت ساختمان در انتهای هر سه ماه یک صورت خلاصه از وضعیت هر خانواده ( بدهکار یا بستانکار ) که شامل بدهکار یا بستانکاری از قبل هزینه های سه ماهه - پرداختی در طول سه ماه میشد به همراه کپی تمام مدارک ضمیمه صورت خلاصه نموده و تحویل میدادند تا سال 97 که آقایی که مدیریت رو قبول کرده بودند از انجام این کار امتناع کردند و فرمودند در پایان سال به صورت یک ساله ارائه خواهند داد و متاسفانه پس از پایان سال هم از ارائه اسناد و مدارک خودداری کردند و هیچ گونه صورت وضعیتی هم ارائه ندادند و به همه خانواده ها که در جلسه ای در حیاط ساختمان برگزار شده بود فرمودند که اولا این روال شما تا الان اشتباه بوده و باید در غالب صندوق باشه همه چیز و ثانیا با این که من بستانکار هستم خودم هیچ ایرادی ندارد همه حساب ها صفر است و در اونجا همسایگان بنا به دلایل مختلفی که شامل ترس از شخصیت این آقا و ترس از برخورد با این آقا و رودربایستی و .. اعتراض شفافی نکردند و فقط با این که روال باید صندوق باشه مخالفت کردند و در نهایت چون من فقط قاطع ایستادم که باید مدارک رو ببینم و حساب و کتابها درست انجام بشه همگی توافق کردند که من صورت ها رو بررسی کنم و خبر حساب و کتابها رو به همسایگان اعلام کنم . وقتی همه صورتها رو چک کردم و اشتباهات انجام شده رو اصلاح کردم در نهایت در سه برگ ریز به ریز اشتباهات را برای مدیر نوشتم و به همراه مدارک برای بررسی به ایشون برگردوندم که متاسفانه تا به امروز به هیچ جوابی نرسیدیم. چون ایشون از ابتدای 98 مدیریت رو تحویل دادند به فرد جدید بدون اینکه اسناد و مدارک و حساب و کتابی تحویل بدهند و هروقت پیرو اون صورت ها باهاشون تماس گرفتم مدام میگفتند حالا بررسی میکنیم حالا بررسی میکنیم و بعدا هم که دیگه جواب تماسهام رو ندادند و تا امروز این مسیله باز مونده و تقریبا همه بستانکار هستند از ایشون ولی الان هیچ گونه مدارکی دست ما نیست و من فقط از صورت سه برگ اصلاحاتی که براشون نوشته بودم عکسدارم و از یک نمونه از فاکتورهاشون که 130 هزار تومن بوده 1 میلیون و 300 هزار تومن وارد کرده بودند.
حالا با توجه به این مسایل ما به چه صورت میتونیم از این آقا شکایت کنیم ؟ به چه صورت میتونیم حساب و کتاب و ثابت کنیم؟ به چه صورت باید اقدام کنیم؟
باسلام، مدیر جدید، باید 1-مطابق با قانون (ق، ت، آ،) انتخاب شده باشد2-مدیر جدید طی اظهار نامه، از مدیر قبلی مدارک را مطالبه نماید3-در صورت امتناع، شکایت خیانت در امانت مطرح کند،
02:07:23 1399/10/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.