با سلام. فردی با کلاهبرداری از من چند تا کارت بانکی گرفته که متاسفانه اقدام به سوء استفاده کرد. وقتی فهمیدم ک شاکی داشت و پلیس فتا خودش حساب رو بسته و بقیه حساب ها هم خودم رفتم درخواست دادم. الان بعد دو ماه متوجه شدم که بانک فراموش کرده مسدود کنه و متهم مبلغ 23 میلیون کلاهبرداری کرده. الان چطور از بانک شکایت کنم چون برگ که امضا کردم تک برگ هست و مدرکی ندارم.
گام نخست : شایستهاست موضوع مورد درخواست یا شکوائیه خود را مطابق "دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان مؤسسات اعتباری" مصوب شورای پول و اعتبار که طی بخشنامه شماره 306382/93 مورخ 15/11/1393 به کلیه بانکها و مؤسسات اعتباری ابلاغ گردیده ؛ به واحد های بازرسی و یا سامانه رسیدگی به شکایت بانک یا مؤسسه اعتباری مربوطه منعکس نمایید. در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب ویا اعتراض به پاسخ بانک عامل ، مراتب را به همراه مستندات درسامانه این بانک ثبت فرمایید. این امر موجب تسریع دربررسی تقاضا و ارائه پاسخ به شما خواهد بود.
ب) طرح موضوع توسط ذینفع: هرگونه شکایت و درخواستی، میبایست توسط ذینفع و یا وکیل قانونی او مطرح گردد. درج کامل مشخصات فردی و اطلاعات شعبه بانک یا مؤسسه اعتباری مورد نظر الزامی است.
ج) شکواییههای مطروحه در محاکم قضایی: بدلیل قاطع بودن احکام دادگاهها، شکواییههایی که در محاکم قضایی مطرح و در حال رسیدگی هستند قابل بررسی توسط بانک مرکزی ج.ا.ا نمیباشند.
د) موارد خاص: به منظور تسریع در رسیدگی به شکواییهها، در ارتباط با مواردی که محور اصلی مکاتبات مردمی با بانک مرکزی ج.ا.ا میباشند، اطلاعات لازم در «سامانه پاسخگويی به شکايات و ارتباط مردمی» ارائه گردیده است. از اینرو خواهشمند قبل از ثبت تقاضای خود دراین سامانه، اطلاعات مشروحه در 21 سرفصل موجود در سامانه را بدقت مطالعه فرمایید.
02:17:54 1399/11/16
شماره نامه را پیگیری کنید میتوانید شکایت کنید چون تاریخ و شماره ثبت دارد
02:46:54 1399/11/16
شکایت از شعبه بانک عدم مسدودی حساب توسط بانک کلاهبرداری از حساب بانکی مسدودی حساب بانکی سوء استفاده از کارت بانکی کلاهبرداری
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.