مشاوره حقوقی رایگان - شکایت عدم تحویل کالا

با سلام و خسته نباشید.
بنده یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام دارم و اجناس یک فروشگاه در گناوه را با سود سه درصد و تک و عمده میفروشم. حدود پنج ماه پیش شخصی یک سفارش پانزده میلیونی به من داد و پول رو واریز کرد و من هم برای فروشنده پول رو واریز کردم. ایشون بعد از یک روز کد رهگیری پست رو برای من فرستاد و من هم برای مشتری ام ارسال کردم. بعد از 15 روز مشتری تماس گرفت و گفت که بار ها هنوز در مبدا و ارسال نشده است. با پیگیری که من از پست و فروشنده کردم گفتند که ماشین پست رو گرفتند و بار به علت قاچاق بودن ضبط شده و ما داریم کارها رو میکنیم که بار رو تحویل بگیریم و تا سه ماه امروز و فردا کرد و آخر گفت که بار رو دیگر نمیدهند و من هم تضمینی بار رو به شما نفروختم. در حالی که قبلا در مورد تضمین حرفی نزده بودند. الان هم مشتری من اس ام اس داده که من شکایت میکنم. آیا میتواند شکایت کند و من الا باید چه کاری انجام بدهم؟
با تشکر.

پاسخ ها :

غلامرضا قربانی

جناب آقای غلامرضا قربانی :

استان : تهران


با سلام
درصورت شکایت از شما میتوانید با استناد به وجوه واریزی به شخص مسول فروشگاه از خود رفع اتهام نمایید هرچند از حیث کیفری مبرا هستید ولیکن از جنبه حقوقی باید نسبت به استرداد وجه اقدام کنید وسپس علیه مسول فروشگاه اقدام ووجه پرداختی را از ایشان دریافت نمایید


12:14:13   1400/4/26

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص