با سلام احتراماً به استحضار مي رساند:
اینجانب س ......... برابر قرارداد مورخ09/08/97،دستگاه اتومبيل سواري لیفان سيستمx50 مدل 1395 رنگ سفید شماره موتور .................... شماره شاسي .............. شماره موقت / دائمی .......... داراي تک جلد سند مالكيت صادره از خمینی شهر اداره راهنمايي و رانندگي خمینی شهر را به م. ساکن .......... در بنگاه ز به مدیریت آقای س فروخته ام. و یک دستگاه تیبا مدل 97 با کارکرد 11000 به مبلغ 380000000 ملیون ریال را از بنگاه ز به مدیریت س خریدم و بنگاه اعلام نمودند فروشنده (صاحب خودرو) نظنزی است و بعد از مراجعه ایشان و امضای قولنامه یک برگ آن را به شما میدهیم. و سند ماشین هیچ گونه مشکلی ندارد. بعد از گذشت 28 روز در تاریخ 07/09/97 در ساعت 8:30 و پیگیری های زیاد سند خودرو تیبا با وکالت تام الاختیار توسط آقای م به دست اینجانب رسید که جهت فک پلاک به اداره راهنمایی رانندگی خمینی شهر مراجعه نمودم و بعد از انجام مراحل فک پلاک (بازدید فنی) مامور مربوطه اعلام نمود ماشین لیزینگی است و نمیشود فک پلاک نمود. اینجانب مدارک را به م تحویل دادم ایشان مدارک (سند و وکالت نامه) را تحویل و گفت میرم بنگاه یا باید پول شما را باید بدهد یا بدهی را پرداخت نماید. و طی تماس با بنگاه که چرا شما ماشین لیزینگی به اینجانب فروختید و اعلام نکردید که سند آزاد نیست. از آنها درخواست قولنامه را نمودم که بنا شد آقای م زحمت آن را بکشد که در نهایت ایشان هم از نیاورد به نزد آقای م رفتم و گفتم سند لیفان آماده است بیاید تا نقل و انتقال در یکی از دفترخانه ها انجام دهیم. فرمودند چون من ماشین را میخواهم بفروشم . هزینه دفترخانه را کم میکنم و پول شما را میدهم. گفتند شما اول تکلیف خودرو تیبا را با بنگاه مشخص کنید و شما تیبا را از بنگاه خریده اید کاری به من ندارد. در صورتیکه خودرو تیبا کاری به لیفان نداشت به هر حال ما شب بعد به بنگاه مراجعه و درخواست قولنامه نمودیم. در همان شب صاحب و یکی از اعضای اتحادیه حضور داشتند و ما ماجرا را برای ایشان توضیح دادیم. و ایشان از بنگاه خواست یا پول ما را پرداخت نماید یا بدهی را پرداخت تا سند آزاد شود. که در نهایت بنگاه ماشین را تحویل گرفتند و پول ما را طی یک فقره چک صادره از بانک تجارت به تاریخ 12/09/97پرداخت نمود. و قولنامه نوشته شده را باطل نمودند. در ضمن اینجانب کمسیون بنگاه و حق ابطال وکالت تیبا را به صورت نقد پرداخت نمودم. حتی ما حاضر شدیم در پای قولنامه بنویسد که اگر در تاریخ سررسید قسط، قسطها پرداخت نشد ایشان قبول نماید. و قولنامه را به ما تحویل دهد قبول نکرد. و ما آن شب سند لیفان و یک جک به مبلغ 800000000 میلیون ریال جهت پشتوانه نقل و انتقال لیفان بصورت امانت نزد بنگاه سپردیم. گفتیم ما همین فردا حاضر به انتقال سند هستیم. و در همان شب به آقای م تماس گرفته و گفتیم مسئله تیبا تمام شد و مدارک لیفان تحویل بنگاه گردید.
چند روز بعد با تماس گرفته شده با اقای م که هزینه سند لیفان را کم و مابقی پول لیفان را تحویل دهید که موارد ذیل برای عدم پرداخت از طرف ایشان مطرح شد
1- یک روز میگوید کمسیون لیفان را پرداخت نماید. که نهایت با تماس با بنگاه مسئله حل میشود
2- یکروز میگوید بروم ببینم هزینه نقل و انتقال چقدر است فردا پرداخت میکنم
3- یک روز میگوید شما زیاد پاسگاه میایید. که به ایشان اثبات کردم از آن شبی که خودش فرمودند مسئله تیبا را حل کنید تا پول را پرداخت نمایم و با ما دست دادند دیگر ما پاسگاه نیامده ایم
4- در آخرین سناریوی که مطرح نموده اند اینکه بنگاه تیبا را به من داده و شما باید بیاید خسارت من را بدید. که به ایشان گفتم ما از بنگاه خریدیم و به بنگاه هم فروختیم. وخرید ما کاری به شما هم نداشت شما دوست دارید و اختیار مالتان را دارید تمام ماشینهای بنگاه را بخرید. (در ضمن ایشان به گفته خودش با بنگاه به نام اقای س ده سال است که کار میکند و مراودات مالی دارد).
ایا ایشان میتواند چنین ادعای داشته باشد. و در ضمن ماشین که بنگاه به همن فروخت به نام شخص دیگری است
سئوال زیاد و پیچیده است نیاز به گذاشتن وقت و حق المشاوره است
19:24:50 1397/10/16
سلام -حق المشاوره حقدر است
10:11:39 1397/10/18
در ضمن خریدار لیفان مدعی است که خسارت برگشت تیبا را بدهید تا بقیه پول لیفان را پرداخت نمایم.
10:12:50 1397/10/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.