با سلام،
امروز برای کار کوچکی به یک بانک ... در ارومیه مراجعه کردم. کارمند بانک با زبان ترکی شروع کردند و با وجود اینکه بنده مکررا از ایشان درخواست میکردم تکرار کنند چون متوجه نمیشدم دقیقا چه میگویند، همچنان به ترکی صحبت کردنشان ادامه دادند. حسی که به بنده منتقل کردند این بود که از تحقیر بنده به این شیوه و دیدن پاسخ های همراه با تردیدم لذت میبرند، لذا بسیار عصبانی شده و در آخر که جمله ای را اصلا متوجه نمیشدم و ایشان از ترجمه آن به فارسی امتناع ورزیدند پرسیدم : من همش دارم فارسی جواب میدم چرا جواب من رو فارسی نمیدید؟ که دوباره ترکی چیزی گفتند. کار بنده بدون مشاجره ای تمام شد اما هنگامی که در حال خروج از بانک بودم جمله ای به ترکی گفتند که متوجه شدم معنیش این است که اینجا تهران نیست و این در حالی است که در ارومیه کرد زبانان زیادی زندگی میکنند. سطح پایین شعور این کارمند باعث شد خون به مغز بنده نرسد و از عصبانیت و در حال خروج هنگامی که نگاهم به بیرون بود و در حال باز کردن در بودم با خود گفتم : مرتیکه خر! که گویا صدایم بلند تر از حدی بود که انتظارش را داشتم زیرا شنیدم خانمی هم جواب دادند: خر خودتی. با توجه به اینکه بنده کارمند بانک را خطاب قرار ندادم و در دوربین بانک هم باید مشخص باشد که روی صحبتم با کسی نبود، آیا میتوانم از این کارمند شکایت کنم؟ آیا کارمندان با وجود نارضایتی مراجعه کننده میتوانند به زبانی غیر از فارسی صحبت کنند؟ و آیا میتوانم از ایشان به خاطر فشار عصبی که به بنده وارد کردند شکایت کنم؟
سلام امکان شکایت هست اما نتیجه آن مهم است که متأسفانه بجای نمیرسد درصورت تمایل به مشاوره و راهنمایی بیشتر از طریق دادراه تماس بگیرید ژیلاقهرمانی
12:42:26 1400/11/18
با سلام به نظر اقدام قضایی نتیجه ای بهمراه ندارد
08:22:43 1400/11/19
با سلام
به نظر شکایت نتیجه ای نخواهد داشت.
00:46:20 1400/11/21
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.