سلام
بعد از بازسازي سرويس بهداشتي واحد ما ، الان سقف پاركينگ بالاي اسانسور نشت آب داره . كساني كه واحد ما را بازسازي كردن با فنر زدن زياد به لوله اب اسيب رساندن. ما چطور ميتونيم ازشون شكايت كنيم؟
اگر مقصر باشند باید خسارت مربوطه را پرداخت نمایند
21:38:54 1401/1/12
با سلام
می توانید دادخواست تامین دلیل بدهید در صورتی که کارشناس تعیین کرد می توانید علیه نامبرده طرح دعوی کنید.
22:15:59 1401/1/12
بهتر است اول تامین دلیل کنید تا کارشناسی انجام شود و اگر چنین بود مقصرین باید خسارت بدهند
22:43:21 1401/1/12
ابتدا دادخواست تامین دلیل با حلب نظر کارشناس دهید و سپس دادخواست مطالبه خسارت از ان اشخاص کنید
10:58:08 1401/1/13
سلام ابتدا درخواست تامین دلیل
نمایید تا توسط کارشناس رسمی
معایب و هزینه ها مشخص گردد و سپس دادخواست مطالبه
خسارت را اقامه نمایید
12:50:31 1401/1/13
با درود ابتدا تامین دلیل نمایید و سپس دادخواست دهید
18:32:44 1401/1/13
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.