سلام و وقت بخیر
بنده یک لپ تاپ به قیمت 32 میلیون تومان خریداری کردم بعد از گذشت 6 روز صفحه نمایش دستگاه مشکل پیدا کرد با مراجعه به فروشنده ایشان مدعی شدن که مشکل نرم افزاری هستش. بعد از مراجعه به گارانتی ایشان هم در تشخیص اولیه گفتند که مشکل نرم افزاری هستش. اما بعداً مشخص شد مشکل نرم افزاری نیست. گارانتی اصرار به تعمیر دستگاه دارد اما بنده نمیخواهم دستگاه نو را تعمیر کنم.با مراجعه به فروشنده ایشون میگه که به من ربطی ندارد و دستگاه شما گارانتی داره.
آیا بنده میتونم از ایشون شکایت کنم به دلیل اینکه دستگاه معیوب به بنده فروختن یا خیر
شما اگه خواستید شکایت کنید از هردو شکایت کنید یعنی از فروشنده و شرکت گارانتی
11:44:56 1401/5/1
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.