در جواب یکی از پرسش کنندگان برای پرداخت شارژ که آخر ماه صورت میپذیرفت و به عللی مدیریت مجتمع اعلام بر دریافت شارژ در ابتدای ماه نموده بود. در پاسخ فرمودید اشتباه است و میتوانید از طریق قضایی اقدام نمایید
بنظر اینجانب اشتباه است
فرض بر اینکه سکنه 10 واحد یک مجتمع ده واحدی یکجا و در ابتدای یک ماه همرمان به مجتمع نقل مکان کنند. و اگر عرف بر پرداخت شارژ در انتهای ماه باشد یعنی صندوق مجتمع تا انتهای ماه خالی است و در طی سی روز اول همان ماه نقل و مکان اتفاقی در مجتمع رخ دهد که منجر به هزینه گردد ، مبلغ باید از چه منبعی تامین گردد.
من همواره مطالب شما عزیزان را دنبال میکنم
مدیر مجتمعی 16 واحدی هستم و اعلام کرده ام شارژ هر ماه تا روز پنجم همان ماه پرداخت گردد در طی ماه شارژهای دریافتی هزینه سرویس آسانسور و نظافت و پول برق است در انتهای هر ماه هم صورتحساب دریافتی ها و هزینه کرد طبق فاکتور به واحدها اعلام و مانده صندوق بنقل از ماه قبل در بیلان ماهانه اعلام میگردد
چگونه میتوان با صندوق خالی هزینه ماه جاری را تامین نمود در بسیاری موارد که صندوق بدلیل هزینه های مازاد دچار کسری میگردد خود تامین کننده کسری هستم تا ماه بعد توسط شارژ واحدها طلب خود را وصول نمایم
از اونجایی که ارادت خاصی به مجموعه شما دارم و راهنمایی های خود را از بدو مدیریت مجتمع از مطالب مندرج در سایت شما دریافت نموده ام
علت فقط اطلاع رسانی بوده و بس
تنور دلتان همیشه گرم
روز بخیر و نیکی
با درود مطلب ارسال شده توسط شما را مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را میطلبد
10:27:24 1401/8/28
بر اساس ماده 4 قانون تملك آپارتمانها مصوب اسفند 1343 پرداخت حق شارژ ساختمان به صورت ماهانه الزامي است خواه استفاده شود يا در صندوق آپارتمان ذخيره گردد.اینکه اول ماه گرفته یااخر ماه یا نحوه پرداخت به چه صورت به توافق ساکنین وتایید مجمع هییت مدیره دارد
10:27:24 1401/8/28
سلام
برای اظهارنظر دقیق نیاز به توضیحات بیشتر است.
11:16:39 1401/8/28
پرداخت شارژ ماهانه بر عهده ساکنین است . زمان دریافت درابتدا یا انتها با توافق سکنه است
12:01:53 1401/8/28
با سلام
توضیحات شما واضح نیست و با این توضیحات امکان پاسخگویی وجود ندارد
17:09:42 1401/8/29
تماس بگیرید تا اطلاعات کافی و مفصل و مفید و جامعی در این خصوص دریافت کنید مع الوصوف مجتمع باید دارای صندوق ذخیره هم برای این موارد باشد
20:58:17 1401/8/29
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.