باسلام حدود 70روز قبل سفارش یک درب ساختمان بصورت تلفنی را دادم ، نماینده شرکت سازنده به عنوان پول پیش پرداخت شماره کارت شخص دیگری را اعلام نمود که به حساب ایشان پیش پرداخت و پس از آماده شدن درب پول کامل مجدد به حساب آن شخص واریز گردید
ولی پس از آوردن درب ، درب دارای اشکال فنی و مجدد به کارگاه عودت داده شد ولی برای اصلاح و تعمیر درب اقدام نمی شود و نماینده شرکت هر روز یا بهانه ویا پیام و جواب تلفن را نمی دهد
همچنین به دلیل دیر کردن نصب درب پایان کار ساختمان و ضرر ناشی از آن بسیار بالاست لطفاً راهنمایی بفرمایید
عدم تحویل کالا در صورت پرداخت کل هزینه ضرر ناشی از عدم دریافت کالا بعد از خرید عدم دریافت کالای خریداری شده عدم دریافت کالا خرید کالا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.