سلام و وقت بخیر
بنده میخواستم از خدمات یک اپلیکیشن داخلی استفاده کنم و لازم بود کیف پولم خودم رو در اون برنامه شارژ کنم اما اشتباه موقع شارژ به جای پنجاه هزار تومان پانصد هزار تومان شارژ کردم بعد از این که متوجه شدم با پشتیبانی برنامه ارتباط گرفتم و درخواست کردم که پولم رو برگردونند به حسابم اما هر بار با بهانه اینکه ما عودت وجه نداریم امتناع کردن و تنها راهی که جلو پای من گذاشتن خرید دوباره از خودشون بوده اما خب من از خدماتشون اصلا راضی نبودم و برای همین پولم که در کیف پول اون برنامه هست رو میخوام
به نظر شما چه کار باید انجام بدم
آیا امکان شکایت کردن هست
برای این مبلغ اقامه دعواربه صرفه نیست به نحوی با هم توافق کنید یا به صنف مربوطه مراجعه کنید
22:10:58 1402/2/2
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.