مشاوره حقوقی رایگان - شرح وظایف پرسنل

سلام
ما برای پرسنل خود شرح وظایفی داریم که دقیقا برای همین امر آن اشخاص استخدام شدن
میتونیم تو قرارداد کاری شرح وظایف رو بگیم که کارفرما به صورت کتبی یا شفاهی در حین کار به پرسنل خواهد گفت یا باید حتما در قرارداد به ریز قید شود؟؟؟

و در تعهد نامه ای که میگیریم بنویسیم که سفته فقط بابت عدم انجام شرح وظایف و خسارت به فروشگاه گرفته میشود؟

پاسخ ها :

مجيد پشنگ پور

جناب آقای مجيد پشنگ پور:

استان : البرز


سلام بله حتما شرح وظایف و عنوان شغلی ریز و دقیق ذکر شود


12:04:59   1398/8/7

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص