با سلام
حدودا دو ماه پیش دستگاهی رو خریداری کردم که فروشنده گفت گارانتی نداره و فاکتوری هم نداد بابت خرید و فقط رسید واریز پول رو دارم
دستگاه آموزشی هست و یکماه پیش کلاس من شروع شده و موقعی که استاد دستگاه رو روشن کرد گفت ایراد داره و داغ میکنه من ده روز بعد بردم فروشگاه ولی از من قبول نکردند و گفتند ما گارانتی نداریم و دستگاه رو استفاده کردی خراب شده درحالیکه تعمیرکاران میگفتن بعد استفاده طولانی دچار این مشکل میشه نه بعد یکماه و دوماه، امروز هم یه قطعه دیگه دستگاه رو جدید از جعبه دراوردم و دیدم اصلا کار نمیکنه اولین بار بود استفاده میکردم این قطعه رو.
حالا ایا با وجود گذر زمان و نداشتن گارانتی آیا جای شکایت وجود داره ؟ اگر بله کجا میتونم مراجعه کنم و چه مدارکی باید ارائه کنم.
با سلام
به اتحادیه مراجعه نمایید
و شکایت نمایید
15:09:55 1402/5/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.