من یک هفته بعد از اینکه مبل راحتی خریدم سه نفره آن جیر جیر صدا می دهد به فروشنده هم زنگ زدم می گه ما مبل را صحیح و سالم تحویل دادیم و بعد دیگه تلفنم را جواب نمیده چکار کنم
شما مکلف بودید در هنگام خرید از سلامت کامل ان مطمان میشدید و اگر مبلغ را کامل پرداخت کرده باشبد معمولا دادخواست فسخ و استرداد ثمن نتیجه ندارد
17:23:40 1401/5/11
سلام شما باید ابتدا اظهارنامه ارسال و سپس تامین دلیل نمایید و بعد دادخواست اقامه نمایید
و میتوانید به اتحادیه هم مراجعه نمایید
19:56:26 1401/5/11
سلام فسخ به جهت عیب کالا ویا مطالبه خسارت درصورت معیوب بودنش
01:47:46 1401/5/12
با درود ابتدا تامین دلیل نمایید و سپس دادخواست مطالبه خسارت مطرح بفرمائید
به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید
02:14:10 1401/5/12
با سلام از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید
06:46:02 1401/5/12
از طریق اتحادیه پیگیری نمایید تامین دلیل کنید و مطالبه خسارت
10:05:23 1401/5/12
با سلام و احترام می توانید مطالبه مابه التفاوت مبل سالم و ناقص را درخواست نماید
10:28:33 1401/5/12
اول تامین دلیل کنید تا کارشناس مشخص کند این عیب از اول بوده و در اثر تقصیر شما بوجود نیامده سپس بر اساس آن میتوانید اقدامات لازم حقوقی را انجام دهید و طرف را ملزم کنید یا از همان ابتدا از طریق اتحادیه موضوع را پیگیری کنید
11:19:26 1401/5/12
در صورت داشتن فاکتور و فیش واریزی ،دادخواست تامین دلیل مطرح و موضوع به کارشناس ارجاع و پس از ان اقدام به طرح دعوی مطالبه خسارت دهید
13:06:24 1401/5/12
با سلام می توانید به اتحادیه مراجعه نمایید و یا به تعزیرات حکومتی مراجعه نمایید
19:07:12 1401/5/12
اگر عضو اتحادیه میباشند از طریق اتحادیه قابل شکایت است در غیر اینصورت با اخذ تامین دلیل و جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری عیوب بررسی و در صورتی که عیب اساسی باشد معامله فسخ و نسبت به استرداد ثمن اقدام نمایید
21:51:33 1401/5/13
اول مراجعه به اتحادیه مربوطه. سپس داد خواست
14:13:36 1401/5/14
ابتدا تامین دلیل با جلب نظر کارشناس مبنی بر ایراد در ساخت بدهید اگر کارشناس تایید کرد ، دادخواست فسخ به علت خیار عیب یا الزام به ایفای تعهدات بدهید
08:59:39 1401/5/15
با سلام و احترام ؛؛؛
اقدامات زیر را پیگیری نمایید
ارسال اظهارنامه و عنوان موضوع
مراجعه به اتحادیه و صنف مربوطه
تأمین دلیل و مطالبه خسارت
01:44:47 1401/5/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.