شکایتی علیه پست بانک نموده ام خودم در یکی از شعب پست بانک (دفترپیشخوان ) طی 5 حواله مبالغی به از بانک ملت خودم به حساب بانک ملت پست بانک ( حسابی که پست بانک فیض نزد بانک ملت داشت ) علی رغم اینکه در حواله ها درخواست نموده بودم پول به حساب خودم واریز شود اما متاسفانه مسئول بانک وجوه حواله های من را به حساب خود واریز نموده موضوع به کارشناسی ارجاع شد کارشناس اول و دوم نوشته اند پست بانک مرکزی می بایست پول من را برگرداند کارشناس سوم نوشته چون در زمان حواله اقدام نکرده و با مسئول بانک مراورده مالی داشته بانک نباید پاسخگو باشد کارشناس سوم اعلام نموده 4 حواله وارد حساب مسئول بانک شده و پنجمین حواله به حساب هیچ شخصی واریز نشده در نتیجه دادگاه بدوی پست بانک را محکوم به پرداخت هر پنج حواله نموده ولی پست بانک در مرحله تجدید نظر در خواست جلب شخص ثالث داده که چون من با مسئول بانک مراوده بانکی داشتم پست بانک نباید جوابگو باشد در ضمن چون حساب من در پیشخوان دولتی باز شده شخصی که مجوز این پست بانک را داشته و همچنین اینجانب را هم طرف دعوا قرار داده در ضمن قبل از طرح دعوا تابلوی پیشخوان زده نشده بود و محل مورد نظر شعبه معرفی شده بود و بعد از طرح شکایت مشخص شد مسئول پست بانک با شناسنامه و کارت ملی جعلی از طرف شخصی که مجوز داشته به پست بانک ناظر معرفی شده و هیچ رابطه استخدامی با پست بانک نداشته ایا دادگاه تجدید نظر درخواست جلب ثالث را می پذیرد
سلام" در فرض سؤال چونکه به مستندات شکایت و دعوی طرفهای دعوی یا شکایت دسترسی نداریم ، امکان پیش بینی ، پیشگویی و آینده نگری حقوقی از ما ساقط است . ضمن اینکه از نیت ، قصد و تصمیم اعضاء محترم دادگاه تجدید نظر رسیدگی کننده به دعوی جلب ثالث نیز بی خبریم ! نتیجه اینکه تنها خداوند متعال از آینده و سرنوشت موجودات خویش آگاه است .
14:06:00 1397/1/2
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.