با سلام. از طریق یکی از پلتفرم های فروشگاهی واسطه فروش کالایی را به صورت آکبند برای مشتری ارسال کردیم. مشتری به سایت شکایت کرد که کالا معیوب است. من بر اساس تجربه به خریدار گفتم کالا را به متخصص نشان بده و در صورت معیوب بودن بسته به توافق یا هزینه تعمیر را میپردازم و یا کل مبلغ را پس از ارجاع. سایت واسطه بدون بررسی حکم بر عودت کالا داد و خریدار کالا را مرجوع کرد. به محض تحویل کالا آن را تست و از سلامت آن و ادعای کذب خریدار مطمئن شدیم. سایت واسطه گفت مدرکی دال بر سلامت کالا ارسال کنید. ما هم فیلم گرفته و ارسال کردیم. اما سایت واسطه بدون توجه به مدرک پول خریدار را پس داد و حتی کرایه ارسال و ارجاع را از حساب ما کسر کرد. با توجه به اینکه کالا آکبند ارسال شده و خریدار پس از استفاده آن را مرجوع کرده و اکنون کالا دست دوم است و قابل فروش مجدد نیست، میتوانم از سایت واسطه که در قرارداد ملاک را قوانین تجارت الکترونیک و قوانین کشوری ذکر کرده، شکایت و مطالبه خسارت کنم؟ لازم به ذکر است سایت واسطه بارها به همین شکل جهت راضی نگهداشتن خریدار و تبلیغ خوشنامی خود به ما خسارت وارد کرده است. با تشکر.
طبق قانون تجارت ظرف یک هفته حق مرجوعی وهزینه ارسال با خریدار است
18:01:02 1402/9/29
دادخواست مطالبه خسارت به طرفیت هر دو داده شود سایت واسط و خریدار هر دو البته احتمال نتیجه سخت ضعیف است
18:04:48 1402/9/29
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.