با سلام
به عنوان سيار ارايشگر در سالنى كه وقت ميدادن به مشترى در سالن حضور پيدا ميكردم و با درصد ٣٠-٧٠ كار انجام ميدادم بعد از جر و بحث با مدير سالن از دادن دستمزد كاركرد ماهيانه امتناع ميكند براى شكايت چه متنى بنويسم
و اينكه هزينه شكايت در مقابل مبلغ ناچيزى كه مدير سالن بايد بدهد چقدر است كلا ميتونم كاركردم رو از اين خانم بگيرم و اينكه من چون سيار هستم قرارداد ندارم مدت ٢ ماه هست هرز از گاه به سالن ايشون ميرم ولى مشتريا رو ميشناسم و در واتساپ كه فحش دادن و از اينكه پولى به من نخواهند داد حرف زدن
اگر میتوانید پول را همینطوری بگیرید بهتر است چون هزینه شکایت بالاست واز همه مهمتر وقتگیر
21:01:30 1398/12/5
بله اگر شاهدداشته باشید, به صنف هم میتوانید, مراجعه واول آنجاشکایت کنید.
17:01:16 1398/12/17
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.