مشاوره حقوقی رایگان - مراحل شکایت و مطالبه پول از مشتری و سفارش دهنده

سلام و وقت بخیر
محدوده کار بنده تهران و کارم آزاد هست و با مراجعه حضوری از کاسبین سفارش انجام کار اختصاصی میگیریم و این سفارش در جای دیگه یا به شکل دیگه قابل استفاده نیست. بعد از انجام سفارش کارو برای شخص یا مشتری تحویل میارم و تسویه حساب می کنیم. در این بین گاهی بعضی از کاسب ها بیعانه انجام کار میدن و بعضی هم نمیدن.

تقریبا یک ماه پیش یک سفارش انجام کار به صورت تلفنی به بنده داده شد، که قبلا هم برای همین فرد و مشتری کار زده بودم و تسویه حساب شده بود.
اما متاسفانه اینبار مشتری محل کارش رو تغییر داده و هر بار بهانه تراشی کرده درباره عدم توانایی حضور در محل کار و یا تحویل گرفتن سفارش و یا تسویه حساب
بعد از سه هفته تماس های تلفنی و پیگیری های متعدد پیامی و واتساپی در نهایت ایشون گفتن که اصلا تسویه حساب نخواهند کرد

حالا من از کدوم مرجع قانونی و چطور میتونم طرح شکایت رو انجام بدم؟
با تشکر

پاسخ ها :

سعید صابر

جناب آقای سعید صابر:

استان : البرز


سلام آیا قرارداد یا فاکتوری در این مورد دارید؟


21:22:12   1398/12/18

موافق (0) مخالف (0)

پرسشگر :

سلام، متشکر از زمانی که گذاشتید
چون سفارش بصورت تلفنی انجام شده خیر متاسفانه، فاکتور یا قراردادی موجود نیست جز مکالمات پیامکی و واتساپی که مربوط به پیگیری سفارش بوده
و توی پیگیری ها بارها مبلغ سفارش رو اعلام کردیم و به همراه شماره کارت براشون فرستادیم و هربار گفتن باشه واریز میکنم، حساب میکنم، تحویل میگیرم، اما هیچکاری انجام نشد!
قبلا سفارششون رو انجام داده بودیم و رضایت دوجانبه ای وجود داشت و به همین خاطر اینبار به مشتری اعتماد کردیم و سفارش رو زدیم، اما اینبار این مسئله عرصه رو به ما تنگ کرده و هربار با وعده دادن بیجا و بدقولی وضع مسئله رو وخیم تر کردن


13:29:40   1398/12/20


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص