پرستار هستم ، بیماری داشتیم که با توجه به سکته مغزی در کما به سر میبرد و دچار عارضه های مختلف ریوی و کلیوی شده بود . بیمار باید دیالیز میشد اما قیم ایشان رضایت به آن نمیداد . سرانجام طی مشاوره حقوقی انجام شده نظر قیم بی اهمیت شناخته شد و مقدمات دیالیز وی آماده شد اما با گذشت زمان زیاد و هدر رفتن فرصت مناسب بیمار شرایط جا به جایی به بخش دیالیز را نداشت و شرایط جدا شدن از دستگاه را نداشت . فرصت و مهلت طلایی از دست رفت .سرانجام بیمار دچار افت فشارخون و ایست قلبی و تنفسی شد . بیمار متاسفانه فوت شدند . حال به گوشم رسیده که همان قیم از ما شکایت کرده است و مدعی دیه شده است. میخواهم بدانم آیا با توجه به جلوگیری ایشان از روند درمان بیمارشان حق این شکایت را دارند و از سمتی از کجا مطمئن شوم شکایتی صورت گرفته است ؟ ممنون از پاسخگویی شما
سلام اگر از شخص شما شکایت کرده که باید ثنای خود را چک کنید اگر ثنا ندارید حتما ثبت نام کنید. مدارک خود جهت اثبات اینکه قیم موجب تاخیر روند درمان شده را جمع آوری و آماده داشته باشید
19:43:17 1403/1/3
سلام. امکان شکایت وجوددارد، ولی حصول نتیجه بستکی به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی و… دارد.
درصورت طرح شکایت به شما ابلاغ میگردد.
19:43:36 1403/1/3
نگران نباشید اولا هرکسی میتواند بدون دلیل از کسی دیگر شکایت کند ولی مهم اثبات حقش در نزد قضات دادگستری است
ثانیاً اگر شکایت کند از بیمارستان و پزشک معالج شکایت می کند نه ازشما
ثالثا اگر از شما شکایت کرد همین مطالب را به قاضی بگید شکایتش رد می شود
20:02:07 1403/1/3
در صورتی که تمام مقررات و اصول فنی بهداشتی در خصوص بیمار انجام گرفته باشد شکایتی علیه شما متصور نیست نگران نباشید
10:43:22 1403/1/8
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.