باسلام
من اول اسفند مبل سفارش دادم
تاریخ تحویل 27 اسفند بود
چندبار رفتیم و صدبار تماس گرفتم هربار گفتند فردا ، دو روز دیگه، و فقط سرکار گذاشتند
هنوز مبل را ندادند الان کار را ناقص اماده کرده، رفتم دیدم اصلا کیفیت چیزی که سفارش دادم را ندارد
پول بیعانه را هم پس نمیدهند
اگر اتحادیه شکایت کنم میتوانم خسارت بگیرم یا پولم را پس بگیرم؟؟؟
درود بر شما
بله امکان پیگیری از طریق اتحادیه و مراجع قضایی را دارید.
13:27:09 1403/2/2
با درود
پرسشگر ارجمند
بدوا به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست دهید
21:36:44 1403/2/2
هم اتحادیه هم تعزیرات حکومتی و هم دادسرا شکلیت کنید تا رسیدگی شود
21:54:32 1403/2/2
با سلام
از طرفی تعزیرات شکایت خود را پیگیری کنید
23:27:15 1403/2/2
سلام
بله؛ از طریق اتحادیه مربوطه اقدام به شکایت بفرمائید.
11:00:21 1403/2/3
باسلام ابتدا از طریق اتحادیه پيگيري نمایید وسپس باتوجه به قرارداد شکايت کنید
09:11:34 1403/2/12
عدم تحویل مبلمان سفارشی عدم کیفیت کالای سفارشی استرداد بیعانه
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.