با سلام. من حدود یکسال و نیم در شرکت خدماتی و تولید مشغول به کار بودم که در این مدت حقوق یکسال من را به صورت نقدی و به صورت روزمزد بدون احتساب جمعه ها که مطابق با ضوابط اداره کار هم نبود، پرداخت می کردند و در مقابل ما رسید دریافت حقوق را با امضا و اثر انگشت تحویل می دادیم. در حال حاضر من در آن شرکت مشغول به کار نمی باشم و خواهان مانده حقوق، سنوات و عیدی خود هستم. آیا می توان از کارفرما بابت این موضوع ( پرداخت نقدی ) اینکه مطابق اداره کار نبوده شکایت کرد؟ درضمن هیچ مدرکی هم دال بر اینکه روزهای جمعه حقوق نداشتم هم ندارم. اداره کار می تواند مابه التفاوت مبلغ مانده هر ماه را از کارفرما درخواست کند؟ با تشکر و سپاس از همکاری شما
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.