مشاوره حقوقی رایگان - دریافت حقوق نقدی از کارفرما

با سلام. من حدود یکسال و نیم در شرکت خدماتی و تولید مشغول به کار بودم که در این مدت حقوق یکسال من را به صورت نقدی و به صورت روزمزد بدون احتساب جمعه ها که مطابق با ضوابط اداره کار هم نبود، پرداخت می کردند و در مقابل ما رسید دریافت حقوق را با امضا و اثر انگشت تحویل می دادیم. در حال حاضر من در آن شرکت مشغول به کار نمی باشم و خواهان مانده حقوق، سنوات و عیدی خود هستم. آیا می توان از کارفرما بابت این موضوع ( پرداخت نقدی ) اینکه مطابق اداره کار نبوده شکایت کرد؟ درضمن هیچ مدرکی هم دال بر اینکه روزهای جمعه حقوق نداشتم هم ندارم. اداره کار می تواند مابه التفاوت مبلغ مانده هر ماه را از کارفرما درخواست کند؟ با تشکر و سپاس از همکاری شما

پاسخ ها :

سعید صابر

جناب آقای سعید صابر:

استان : البرز


بستگی به رسیدی که به کارفرما دادید دارد؟


15:37:17   1399/4/10

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص