مشاوره حقوقی رایگان - تفاوت حقوق در قرارداد و حقوق دریافتی

سلام خسته نباشید. کارفرمای من در طی 5 سالی که در شرکت کار میکردم حقوق مرا به صورت دو بخشی (یک بخش که مبلغی بود که به صورت پایه ای و بیمه ای در حسابم واریز میکرد و بخش دیگر را گاهی در حسابم واریز میکرد و در یکسال اخیر به صورت دستی پرداخت میکرد) البته در قرارداد کار مبلغ حقوق به صورت پایه ای درج شده است ولی به صورت توافقی بخش دیگر آن که در قرارداد نبوده و به عنوان بخش دوم حقوق پرداخت میشده است. لازم به توضیح است که طی این 5 سال در پایان هیچ سالی من تسویه حساب نکرده ام و در هر سال قرارداد جدید نوشته ام. اکنون که میخواهد تسویه حساب کند میخواهد سنوات و عیدی مرا به صورت پایه ای پرداخت کند در صورتیکه در سالهای گذشته سقف عیدی به حسابم واریز میشده است. البته من در پرینتهای حسابم بخشی از پرداختیها را که ثابت میکند حقوق دریافتی ام بیشتر بوده است را دارم و یک برگه که به امضای مدیرمالی شرکت رسیده است که نشان میدهد من مبلغی به عنوان بخش دوم حقوق میگرفتم آیا میتوانم با این مدارک در اداره کار موفق به گرفتن حق و حقوقم به صورت کامل شوم؟ یا بهتر است وکیل بگیرم؟

پاسخ ها :

سیدمظاهر کیانژاد تجنکی

جناب آقای سیدمظاهر کیانژاد تجنکی:

استان : مازندران


سلام،خودت می توانی رأسا اقدام کنی وحق خودت رابگیری.موفق باشید


22:39:17   1397/4/2

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص