سلام.
من در تاریخ 7 تیر ماه مبل سفارش دادم و قرار بود 30 تیر مبلمان را به ما تحویل بدن.
الان امروز 20 شهریور ماهه هنوز مبل رو تحویل ندادن و تازه میگه آخر هفته بعد تحویل میدیم.
یک روز میگه پارچه گرون شده، یک روز میگه کارگر نیست، یک روز میگه استیل نیست، یک روز میگه این هفته آماده هست، یک بار میگه قبل از محرم، یک بار میگه قبل از عاشورا، یک بار میگه بعد از عاشورا، بعد از عاشورا میگه دو هفته دیگه، تازه الان میگه هفته بعد.
من الان دو ماهه رو زمین میشینم خونم خالیه هیچ کسی نمیتونه بیاد خونم.
من میخوام ببینم ایشون بابت دیرکرد و بد قولی باید به ما خسارتی بدن؟
یا مبلغی رو بابت خسارت کم کنن یا هر چیز دیگه ای؟
آیا قانونی در مقابل بد قولی اونم دو ماه وجود داره یا نه؟
بستگی به محتوای قرارداد شما دارد،اما در هر حال نی توانی در محکمه طرح دعوی نمایید
14:23:14 1399/7/9
خسارت دیرکرد تحویل مبلمان عدم تحویل مبلمان خریداری شده خسارت تاخیر در تحویل خسارت عدم انجام تعهد تحویل مبلمان خسارت
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.