با سلام اینجانب یه واحد مسکونی در یک مجتمع در کرج دارم که آن را اجاره داده ام متاسفانه مدیر ساختمان از اینجانب بابت پرداخت هزینه سنگ نمودن کف لابی ساختمان که نوساز است طلب پول کرد و بدلیل اطمینان به ایشان بدون رویت رسید و مدارک لازم مبلغ پانصد هزارتومان پرداخت کردم و بعدا متوجه شدم که 8 نفر از ساکنین پول پرداخت نکرده اند و بدلیل عدم کافی بودن مدارک ایشان از جمله نداشتن هزینه های حق الزحمه و کارگران از پرداخت صدهزاتومان مابقی هزینه سنگ بدلیل نداشتن مدارک لازم خودداری کردم این درحالی است که مدیر ساختمان بعلت عدم پرداخت شارژ از مستاجر قبلی مرا مجبور به تعویض مستاجر نمود در حالیکه خیلی دیر متوجه شدم تمام هزینه های شارژ را مستاجر پرداخت کرده بود هم اکنون که مستاجر جدید تا دو هفته دیگر می خواهد ساکن شود مدیر به مستاجر جدید گفته است چنانچه هزینه مابقی پول سنگ و هزینه تعمیرات اتاق سرایداری ندهید نمی گذرم ساکن شوید این در حالی است که هیچگونه مدرکی برای هزینه ها ارایه نمی دهد و من چندین بار این مطلب را به ایشان یادآوری کرده ام ولی مدیر ساختمان که فرد کم سوادی است و حتی در تایپ مطالب بسیار غلط املایی دارد زیر بار نمی رود و می گوید پول را بدهید و بعد بروید شکایت کنید . سوالم اینست مدیر می تواند مانع اسباب کشی مستاجر شود و مراحل شکایت چگونه است آیا راه حل ساده تری وجود دارد (از طرفی نمی خواهم مستاجر جدید درگیر این مسایل شود و هزینه شارژ را حتی قبل از سکونت به مدیر داده است.)
سلام. اگر مشکل با 500 هزار تومان حل می شود که بهتر است قائله را با این مبلغ و اخذ رسید به پایان برسانید. در ضمن از مستاجر بخواهید زین پس بابت شارژ ماهانه رسید همان ماه را بتاریخ صحیح از مدیر ساختمان اخذ کند و شرط کنید که بدون این رسیدها تسویه حساب نمی کنید.
اگر قصد شکایت داشته باشید در روز اثاث کشی در کنار مستاجر حضور داشته باشید و به محض ممانعت و یا مزاحمت از طرف مدیر با پلیس 110 تماس گرفته و از ماموران بخواهید که صورتجلسه ای مبنی بر ممانعت و یا مزاحمت ایشان تنظیم نمایند. سپس از طریق خدمات قضایی شکایت ممانعت و یا مزاحمت از مدیر بنمایید.
19:42:10 1399/7/28
سلام
مدیر ساختمان به هیچ عنوان اجازه ندارد مانع حضور و اسباب کشی هیچ واحدی بشود. یک اظهار نامه رسمی برای ایشان ارسال بفرمایید و به ایشان تذکر بدهید که شکایت مزاحمت و ممانعت از حق می نمایید.
19:58:52 1399/7/28
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.