سلام بنده بعلت گرانفروشی با فردی اختلاف حساب داشتم . ایشان ادعای مبلغ هنگفت داشتند در حالی که بدهی بنده سه میلیون تومان بود بعد از مدتی جهت مطالبه وجه از بنده به استناد چند برگ فاکتور تنظیمی از طرف خودش بدون امضای بنده بعنوان خریدار شکایت کرده و یکی از دلایل و خواسته هاش در برگه دادخواست اولیه ارجاع به کارشناس بوده است.
در جلسه اول دادرسی هم بنده به عنوان خوانده به صراحت عرض کردم که اصل بدهی را قبول دارم ولی میزان بدهی و تاریخ فاکتورها را خیر.
بعد از جلسه دادرسی هزینه کارشناسی به بنده بعنوان خوانده ابلاغ شد. طی تماسی که با شعبه داشتم گفتم چرا این هزینه به بنده اعلام شده باید به خواهان اعلام می شد.
مدیر شعبه فرمودند اشتباه شده و اصلاح میکنیم
بعد از گذشت یک هفته بنده را بخاطر عدم پرداخت هزینه کارشناسی محکوم به مطالبه کل خواسته خواهان نمودند. شعبه تجدید نظر هم تایید کرد
بعد از مدتی از محتویات پرونده کپی گرفتم دیدم اول هزینه کارشناسی به خواهان ابلاغ شده است و خواهان طی لایحه ای بیان داشتند که فاکتورها طبق شرایط قانونی تنظیم شده اند و خوانده به فاکتورها ایراد گرفته پس ایشان باید پرداخت نمایند قاضی هم زیر لایحه مرقوم فرمودند که دفتر ابلاغ به خوانده صورت گیرد.
حال سوال اینجاست
ارجاع به کارشناس که جز دلایل و خواسته خود خواهان بوده آیا بصورت قانونی به بنده ابلاغ شده؟
آیا قاضی نباید بعد از ارائه لایحه توسط خواهان قرار قانونی صادر و جلسه دادرسی دوم را برگزار می نمود؟
سلام،بله چون شما به فاکتور ها ایراد گرفتید و تقاضای کارشناسی شده می بایست هزینه را پرداخت نمایید.
11:17:16 1400/6/29
با سلام
شما باید هزینه ها را پرداخت نمایید.
00:26:39 1400/6/30
با سلام
اصولا شخصی که ایراد به سند مینماید باید هزینه را پرداخت نماید
10:48:34 1400/7/8
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.