مشاوره حقوقی رایگان - مالیات حقوق پرسنل

سلام
روز بخیر
تو اداره کار قید شده که پرسنل بالاتر از یه مبلغی حقوق بگیرن باید مالیات حقوق بدن
سوال اول : فروشنده یک فروشگاه که طبق اداره کار باهاش حساب میشه بالاتر از چه مبلغی حقوق بگیره باید مالیات بده؟
سوال دوم: این مالیات چقدر هست و وقتی از پرسنل کسر میشه به کجا باید پرداخت بشه؟

مطلبی دیگه اینکه:
ساعت حضور اول وقت پرسنل برای ما خیلی مهم هست و میخوایم هرکسی که هر دقیقه تاخیر داره مبلغی مثلا دو هزار تومن برای هر دقیقه تاخیر جریمه بزاریم
سوال اول: میتوانیم جریمه پولی برای تاخیر پرسنل در نظر بگیریم؟؟؟
سوال دوم: اگر نمیشه ٰپس ما چطور میتونیم با پرسنل خود برخورد کنیم بابت تاخیرهاشون؟؟؟
چون از همون لحظه بازگشایی مغازه- مشتری پشت در هست و هر دقیقه که پرسنل دیر میایند باعث میشه ما حداقل یه فاکتور فروش رو از دست بدیم که حداقل دویست هزار تومن ضرر به ما میشه

پاسخ ها :


مالیات بر حقوق مالیات تاخیر کارگر در قانون کار جریمه تاخیر کارگر کارگر کارفرما

سوالات مرتبط

بازنشستگی و مالیات
با سلام این متن در شبکه های اجتماعی مطالعه نمودم میخواستم نظرتان را درباره آن اعلام بفرمایید. با سپاس "طبق قوانین مالیات بر درآمد وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور اگر فردی در یکی از ماههای سال ...
کسر مالیات از حقوق بابت چند ماه از سال
سلام اگر کارگری فقط در 6 ماه دوم از سال بیمه شده باشه و از اونجا که معافیت مالیات حقوق سالانه است آیا باید معافیت سالانه رو تقسیم بر 6 ماه کرد یا همون 12 ماه...
کسر مالیات از حقوق
سلام من برای شرکتی نزدیک به 3 ماه کار میکنم. هنوز باهام قرارداد نبستن و حقوق پرداختی رو 9 میلیون اعلام کردن ولی پرداختیشون 8 میلیون و 100 بوده و گفتن 10 درصد به خاطر مالیات کم شده. همچنین بیمه هم نیست...
معافیت مالیات بر حقوق فرزندان ایثارگران
وقت بخیر پدر من جانباز 25 درصد و 18 ماه حضور جبهه دارد ایا حقوقم معاف مالیات تعلق میگیرد؟...
اصلاح مالیات بر حقوق پرسنل
مبلغ مالیات حقوق را در لیست اصلاحی نه اصلی اشتباه و کمتر وارد کردم تایید و قبض صادرشده الان نمیتونم ویرایش یا حذف کنم و یا حتی اصلاح مجدد چکار کنم ؟...