مشاوره حقوقی رایگان - ارائه فاکتور مدیر ساختمان

سلام. بنده مدیر ساختمان بودم و در جلسه تعیین مدیریت بنده معین شد هر واحد 2میلیون تومان پرداخت کند و 3 کار عمرانی انجام شود که شامل تعمیر موتورخانه، تعویض سیستم اتش نشانی و رنگ امیزی درب ورودی میاشد. بنده برای هر 3 کار فاکتور رسمی مهر دار اراءه کردم. بیمه اسانسور و تعمیرات و قرارداد رو هم اراءه کردم. پرداخت قبوض هم انجام شده. بیلان هم دز دفتر موجود هست . ایا ملزم به ارائه ریز حساب و پرینت بانکی هستم؟
علی رغم اینکه مبالغ پرداخت شده در حد عرف میباشند یکی از مالکین قصد شکایت از بنده رو دارن.
بعد از من هم هیئت مدیره تشکیل دادن و میگن ما باید تمام حسابهات رو بررسی کنیم و هر بار یه موردی رو اعلام میکنن که چرا این فاکتور نداره. مثلا غذای کارگر. یا هرچقدر هم بهشون میگم بنا که فاکتور نمیده. به زور رفتم مبلغی رو پرداخت کردم و فاکتور گرفتم. باز هم دعوا دارن.چکار کنیم؟

پاسخ ها :

محمود رئیسی

جناب آقای محمود رئیسی :

استان : فارس


با سلام
بله
مدیر ساختمان باید مفاصاحساب دوره مدیریت خود را به مالکان ارائه نماید و


00:21:38   1402/6/8

موافق (0) مخالف (0)

علی اصغر تاجیک

جناب آقای علی اصغر تاجیک:

استان : تهران


مدیر ساختمان موظف است طبق اساسنامه و تصمیمات هیئت مدیره عمل نماید .


23:16:15   1402/6/11

موافق (0) مخالف (0)


سوالات مرتبط

وکلای متخصص