سلام با توجه به اینکه بنده در شرکتی بصورت پاره وقت (5روز درماه) مشغول و بقیه ایام نیز به همین صورت در چند شرکت دیگر مشغول به فعالیت هستم، متاسفانه اداره بیمه اقدام به ارسال برگ بدهی بابت الباقی ایام ارسال شده معادل 25 روز ،یعنی با فرض حضور کامل بنده در این شرکت برگه بدهی صادرو متعاقبا اقدام به صدور برگ اجرایی نموده است .
1- سوال اینجاست که آیا انجام این محاسبه یعنی پاره وقت بیش از5 روز معادل یکماه کامل درست است.
2- حال برگه اجرائی شده است از چه طریق و به چه صورتی میتوان اعتراض نمود.
با درود
پرسشگر ارجمند
جهت محاسبه دقیق به اداره کار رجوع کنید
11:35:23 1402/12/28
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.