ساکن یک واحد استیجاری در یک ساختمان 9 طبقه که شامل 27 واحد میباشد هستم
مدیر ساختمان با توجه به وظایف و اختیارات قانونی خود ، مدتی که ما ساکن این ساختمان هستیم فقط شارژ ماهیانه را به انضمام آب مصرفی هزینه برق مشاع و آسانسور را از مالکین و ساکنین دریافت میکند. و ماهی یک بار نظافت سطحی که فقط یک جارو بدون شستشو محوطه و نظافت آسانسور و راه پله ها میباشد بسنده میکند ، در طبقات و راهروها روشنایی وجود ندارد و خود ساکنین اقدام به نصب روشنایی کردند و با مشکلات دیگر مواجه هستند ، آسانسور ساختمان به دلیل گذر زمان از حالت استاندارد خارج شده و شرکتهای بیمه از ارائه خدمات امتناع میکنند ، همچنین ساختمان بیمه مسئولیت و آتش سوزی ندارد ، درب ورودی ساختمان قفل و بست مناسب ندارد و ساکنین روزانه برای ورود و خروج از ساختمان با مشکل مواجه هستند ، روشنایی محوطه مناسب نیست ، سنگ فرش محوطه فرسوده شده و در زمستان مشکل یخ زدگی و جمع شدن آب در کف حیاط ساختمان عبور و مرور را مشکل میسازد ، در طبقات بالا شیشه های رو به محل استقرار آسانسور شکسته که امکان لغزش و سقوط ساکنین را به همراه دارد با توجه به از کار افتادن وقت و بی وقت آسانسور و تردد ساکنین در راه پله های ساختمان این مورد مشکل ساز میشود ، توجه به اینکه مدیر مربوطه در سال قبل به جهت رفع این ایرادها مخصوصا آسانسور از مالکین ساختمان بارها پول تعمیر را دریافت کرده و تاکنون به بهانه تغییر قیمتها هیچ اقدامی ننموده .
با سپاس از شما
راهکار مناسب را ارائه فرمایید.
چون شما مستاجر هستید عملا باید مالک ساختمان نسبت به مدیر جهت تعیین صورت وضعیت هزینه های ساختمان با توجه به واریز وجوه متعدد اقدام نماید که میتواند در بدو امر با ارسال اظهارنامه و همینطور تامین دلیل وضعیت ساختمان اقدام نماید و بعدا هم با توجه به قانون تملک آپارتمانها اقدام قانونی نماید و اگر با شما همکاری نکرد و استفاده از عین مستاجره برای شما امکانپذیر نمیباشد شما هم میتوانید با تامین دلیل وضعیت مکان اجاره ، فسخ قرارداد اجاره خود را تقاضا کنید .
16:26:59 1399/4/21
شکایت از مدیر مجتمع مسکونی شکایت از مدیر ساختمان نحوه شکایت از مدیر ساختمان سوء مدیریت مدیر ساختمان عدم انجام وظایف مدیر ساختمان قوانین آپارتمان نشینی مدیر ساختمان آپارتمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.