شرح تخلف
باسلام. وقت بخیر
ایفون تصویری ساختمان ما خراب بود و با جلسه ای که برگزار شد بین واحدها قرار بر تعویض و تعمیر ایفن مجموعه شد . فاکتوری از اقای ج. (برقکار و ایفون ساز) در تاریخ 99/04/10 دریافت شد و در تاریخ 99/04/13 مبلغ به حساب اقای ر. از صاحبخانه های ساختمانمون که ایشون اقای ج. را معرفی کرده بود واریز شد . اقای ر. از دوستان و همکاران اقای ج. ( برقکار ) هستند. خلاصه الان حدود 10 روزی هست که برای همه واحد ها ایفون هاشون درست شده و استفاده میکنن و منی که طبقه 4 بدون اسانسور هستم هنوز وصل نشده و هر روز که به برقکار زنگ میزنم میگه جایی کار برداشتم نمیرسم بیام . ایفون تصویری من هم دست ایشون هست وگرنه خودم وصل میکردم ولی چون پولمو تمام و کمال دادم باید بیاد کارو تحویل بده و مدت زمانش خیلی طولانی شده. محبت کنید راهنماییم کنید چون امروز میخوام به پلیس 110 تماس بگیرم تا در محل حاضر شوند و چون با مدیر ساختمان صحبت کردم گفتم پنل زنگ جلوی درب را برمیدارم گفت عیب نداره بردار و من میخوام اینکارو در مقابل پلیس انجام بدم که بعد مشکل ساز نشه برای من
موضوع ارتباطی به پلیس 110 ندارد و برداشتن پنل قطعا مسیولیتش با شماست چه جلوی پلیس باشه چه در غیاب پلیس تاثیری در مسیولیت شما ندارد.اساسا راه گرفتن حق سلب حقوق دیگران نیست.برداشتن پنل سایرین در حالتی میتونه مطابق قانون تخریب هم محسوب بشه و مسیولیت کیفری هم داشته باشد.هر کسی مسیول تصمیم اشتباه خود است.شما نباید پیش از تحویل کار بهای آن را پرداخت کنید این یک اصل عرفی در تمامی مبادلاته و مبادله و معاوضه و معامله همگی مستلزم تسلیم عوضین در مقابل هم هست.با توجه به ارزش مالی پایین موضوع پیشنهاد میشود به صورت مصالحه و دوستانه موضوع را حل کنید اما طریق قانونی اینکار تقدیم دادخواست الزام به ایفای تعهد به شورای حل اختلاف هست که صرف تنظیم دادخواست آن اقلا صد هزار تومان هزینه تنظیمش توسط افرادی مثل عریضه نویس یا دفاتر خدمات قضایی است.تنظیم و ثبت آن شاید نزدیک به چند صدهزارتومان هزینه دربرداشته باشد.برای همین قطعا حل دوستانه با وساطت سایرین بهترین گزینه در مورد چنین موضوعاتی میباشد.در واقع این موارد صرفا نشات گرفته از تصمیمهای اشتباه فردی هست که بهای مالی ناچیزی دارند اما اعصاب خردکن هستند.فقط کافی بود اصل تسلیم عوض در برابر تسلیم عوض دیگر از جانب طرف مقابل را رعایت کنید.چنانچه در معاملات کوچک مثل خرید از سوپر مارکت یا میوه فروشی زمانی پول را می دهید که جنس یا میوه را برداشته باشید در سایر معاملات بزرگتر هم چنین اصلی حاکم هست همیشه باید بهای کالا یا خدمت را زمانی بپردازید که کالا و خدمت مورد نظر را تحویل گرفته باشید.دلیلی ندارد انسان بهای چیزی را بپردازد که هنوز تحویلش نداده اند.
01:08:59 1399/5/8
شکایت از مدیر ساختمان عدم تعمیر آیفون ساختمان در صورت پرداخت وجه مدیر ساختمان تعمیرات در ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.