بنده ساکن و مالک یک واحد از ساختمان 12 واحدی هستم که همیشه مشکل آب سرد و آبگرمکن مرکزی داره .. اخیرا هم ساختمان دچار ترکیدگی لوله آب شده و بمدت یک هفته آب ساختمان داره هدر میره و هیچکدام از ساکنین که اکثریت هم مستاجر هستند اعتراضی به مدیر ساختمان نمیکنند ... بنده چندین بار به مدیر ساختمان گوشزد کردم جواب قانع کننده ای نداد و رسیدگی هم نکردند و یکی از دلایل عدم رسیدگی ایشون اینه که واحدین پول آب مصرفی ماه قبل رو پرداخت نکردند ... میخواستم بدونم تکلیف چیه و راهکار قانونی در این زمینه وجود دارد؟
با سلام
جهت رسیدگی به مشکلات به مدیر اظهارنامه بفرستید و اگر اقدام نکرد طرح دعوا کنید.
جهت تنظیم اظهارنامه یا دادخواست تماس بگیرید
14:48:45 1400/3/3
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.