سلام وقت بخیر حدودا 20 روز پیش مبلغ 200 هزار تومان به کارت بنده توسط یک مشتری واریز شد برای خرید یک جفت کتونی چون من انلاین شاپ دارم بعد از واریز وجه از مشتری درخواست آدرس، نام و... برای ارسال کالا کردم که ایشون نفرستاد و دیلیت اکانت کرد الان من چطور میتونم با ایشون ارتباط برقرار کنم که بهشون بگم موجودی کتونی به پایان رسیده و مبلغ رو بهشون برگردونم که یه وقت برام درسر نشه، ممنون میشم پاسخ بدین
با سلام
اگر نتوانستید در فضای مجازی پیدا کنید واریز کنید به حساب دادگستری
20:13:17 1400/8/1
تا ايشان درخواست ندادند دردسر نمي شود . ضمن اينكه مي توانيد سوابق نگاه داريد ويا به حساب مبدا واريز كنيد
23:27:57 1400/8/1
سلام بلا فاصله پول را به همان حسابی که به حساب شما واریز کرده انتقال بدهید
00:39:31 1400/8/2
باسلام پول را به همان حساب واریز نمایید.
04:25:58 1400/8/2
استرداد وجه کالا پس دادن وجه کالا خرید اینترنتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.