با سلام و خسته نباشید به شما مشاوران حقوقی ضمن خسته نباشید و قدر دانی از شما وکلای ارجمند
سوال بنده این است که 2 عدد سیمکارت من که بی دلیل مسدود شدن ، بنده سفته داشتم از من شکایت شده بود سفته رو پاس کردم ، آیا این دلیل میتواند باشد برای مسدودیت ؟ چون به خدمات مشترکین زنگ زدم گفتن مشکل حقوقی دارین اما پیگیر سیمکارت نشدم و سیمکارت جدید به نام خودم خریداری کردم ، مرکز ایرانسل گفتن باید برید ولی به علت مشغله کاری نتونستم ، از کجا شروع کنم تا دلیل را پیدا کنم و رفع مسدودیت کنم؟؟؟
با سلام
از مرجعی که دستور توقیف داده پیگیری کنید.
13:21:42 1401/2/19
با سلام می بایست در این خصوص از ارگان مربوطه سوال فرمایید.
20:18:07 1401/2/19
از مرجعی که توقیف داده پیگیری کنید.
10:27:37 1401/2/20
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.