یکی بهم تماس گرفت فحش ناموسی داد صدای او در ضبط مکالمه و شماره ثبت شده چگونه شکایت کنم؟
مستند سازی کنید و اقدام به شکایت بابت توهین و قذف انجام دهید
10:02:36 1401/9/20
باسلام
می توانیدبا تقدیم شکایت از طریق خدمات قضایی شکایت خود را پی گیری نمایید.
10:22:51 1401/9/20
باسلام
شکوائیه توهین و قذف علیه شماره تلفن تماس گیرنده تنظیم نمایید
10:34:11 1401/9/20
با اعلام شماره تلفن و اطلاعات هویتی وی میتوانید تحت عنوان مزاحمت تلفنی و یا فحاشی شکایت کنید
10:37:16 1401/9/20
با درود شکوائیه خویش را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید
صدای ضبط شده اماره است میتوان بدان استناد کرد
10:46:24 1401/9/20
تنظیم شکواییه مبنی بر فحاشی وثبت در دفتر خدمات قضایی وارسال به دادسرا جهت رسیدگی
11:21:08 1401/9/20
به استناد صدای ضبط شده که اماره می باشد و شماره تلفن شکایت توهین و...مطرح نمایید
12:05:57 1401/9/20
با سلام از طریق دفتر خدمات قضایی شکایت خود را ثبت کنید
12:20:13 1401/9/20
شکایت در دادسرا و ارائه شماره تلفن و فایل صوتی
14:18:30 1401/9/20
سلام و عرض ادب
تحت عنوان توهین شکایت خود را در دفاتر خدمات قضایی به ثبت برسانید .
14:47:30 1401/9/20
شخصا می توانید تحت عنوان توهین شکایت کنید و در صورتی که الفاظ حاوی نسبت های نا مشروع باشد فرد منسوب الیه می تواند تحت عنوان قذف شکایت کند
17:03:04 1401/9/20
سلام به استناد صدای ضبط شده طرح شکایت کنید
17:03:06 1401/9/20
صدا دلیل برای شکایت نمی باشد میبایست دلایل قویترین وجود داشته باشد
17:21:19 1401/9/20
به یکی از دفاتر خدمات قضایی برای ثبت شکواییه با عناوین توهین و مزاحمت تلفنی مراجعه نمایید
17:46:36 1401/9/20
با سلام از طریق دفتر خدمات قضایی اقدام به شکایت کنید
18:59:55 1401/9/20
با سلام
تحت عنوات توهین میتونید شکایت خود را انجام دهید صدای ضبط شده هم میتواند جزو امارات محسوب شود.
19:05:42 1401/9/20
با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی شکواییه بدهید
19:28:41 1401/9/20
با استفاده از صدای ضبط شده به مراکز خدمات قضایی مراجعه وشکایت خودرا طرح کنید
19:39:21 1401/9/20
با سلام
جهت ثبت شکایت به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید.
به صرف صدای ضبط شده در صورت انکار طرف مقابل موضوع قابل اثبات نیست
20:06:46 1401/9/20
سلام شکواییه تنظیم کنید و موارد استنادی را ضبط صدا اعلام کنید
20:32:16 1401/9/20
با سلام
به دفتر خدمات الکترونیک مراجعه و اقدام به ثبت شکایت توهین و مزاحمو تلعنی نمایید.
21:41:46 1401/9/20
سلام
شما باید در دفتر خدمات قضایی شکوائیه قذف و توهین را مطرح نمایید
و شما باید به صدای ضبط شده استناد نمایید
و با شهادت شهود ادعای خود را اثبات نمایید
22:38:09 1401/9/20
با استناد به دلایل خود تحت عنوان توهین و قذف از وی شکایت کنید.
22:48:41 1401/9/20
باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی شکایت کنید
16:44:03 1401/9/21
شکایت مزاحمت و توهین را از طریق دفتر خدمات قضایی به دادسرای مربوطه ثبت کنید.
19:24:35 1401/9/21
سلام با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و طرح شکایت توهین از ایشان شکایت کنید
05:36:02 1401/9/22
سلام
از طریق دفتر خدمات قضایی شکایت توهین و افترا مطرح کنید
09:44:10 1401/9/22
با سلام و احترام ؛؛؛
از طریق دفتر خدمات قضایی شکایت توهین و فحاشی و ایجاد مزاحمت را ثبت کنید
02:47:14 1401/9/23
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.