سلام. بنده مغازه دارم و یه جنس رو یکسال و نیم پیش با اقساط 10 ماهه بصورت چکی به مشتری فروختم و الان بعد یکسال و نیم طرف رفته اتحادیه شکایت کرده که قیمت کالا بالا بوده و جنس بدون فاکتور بوده یعنی خود طرف فاکتور نمیخواست اونروز ولی الان توی شکایت از عدم ندادن فاکتور هم حرف زده، راه حل چیه؟
ممنون
با درود هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود
15:22:48 1401/11/25
اگر شما قبلا فاکتور داده اید و قیمت را بالاتر نظر باشی مشکلی برایتان ایجاد نمی شود در غیر این صورت باید مابقی قیمت بیشتر را برگردانید
15:39:16 1401/11/25
سلام
در هر صورت عدم ارائه فاکتور تخلف صنفی است حتی اگر خریدار درخواست نکرده باشد.
19:05:40 1401/11/25
با سلام قیمت بالاتر به دلیل خرید اقساطی طبیعی است
19:34:26 1401/11/25
باید فاکتور صادر میکردید متاسفانه تخلف کردید
19:55:30 1401/11/25
معمولاً در اجناس اقساطی ثمن مقداری بالاتر محاسبه میگردد دفاع کنید و کاملاً طبیعی است اما عدم صدور فاکتور تخلف صنفی است و معمولاً درج در پرونده صنفی ممکن است کمی جریمه شوید می توانید چک های شان را نیز به اجرا بگذارید
20:53:24 1401/11/25
پرونده با این فاصله زمانی قابلیت طرح ندارد
21:35:54 1401/11/25
صدور فاکتور حق مشتری و تکلیف فروشنده است حتی اگر نخواهد هم باید صادر بفرمایید. در شعبه تعزیرات از خودتون دفاع کنید باید رسیدگی بشه تا معلوم بشه
07:57:56 1401/11/26
ندادن فاکتور به مشتری از تخلفات صنفی می باشد
09:51:03 1401/11/26
باسلام
چک ها را به اجرا بگذارید ، ادعای ایشان به جایی نخواهد رسید ، عنوان کنید برای فرار از پرداخت وجه بهانه می آورد
19:06:21 1401/11/26
باسلام ایشان موظف است مبلغ شما را بپردازد
16:16:44 1401/11/30
سلام
باید دید ایشان برای ادعای خود چه مدرکی دارد
10:44:25 1401/12/2
ادعای گران خریدن کالا خرید و فروش کالا نداشتن فاکتور فروش کالا فاکتور
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.