من در برج 6 سال 1400 خودرویی را که دچار نقص در سیستم برقی و فنی شده بود تحویل کلینیک خودرویی دادم وبنا به دلایلی از جمله تامین قطعات و شلوغی تعمیرگاه و عدم وجود قطعه در بازار تا اواخر برج 11 زمان برد ولی تمام قطعات را به صورت اورجینال خریداری کردم و تحویل تعمیرگاه دادم، در روز تحویل خودرو و بعد از تسویه با صدای عجیب از خودرو مواجه شدم که تعمیرکار با ذکر این نکته که من مدتی سوار شوم و بعد برای آچار کشی مراجعه کنم ، مرا قانع کرد و من روز بعد با روشن کردن خودرو متوجه حرفم دای وحشتناک از خودرو شدم و با مراجعه مجدد به تعمیرگاه و بیان مشکل با واکنش شدید تعمیرکار مواجه شدم و گفت که برو شکایت کن و من بلافاصله شکایتی در اتاق اصناف مطرح کردم و اصناف هم مرا به اتحادیه تعمیرکاران راهنمایی کرد که بعد از آن در حدود 2ماه سرگردانی و خوابیدن ماشین در نهایت جوابی که دادن گفتن ماشین را مجددا به همان تعمیرگاه انتقال دهم و تعمیر کنم ، که 2 روز بعد از جواب اتحادیه و کلی نا امیدی از پیگیری ها خودرو در حین حرکت دچار حریق شد، که عوامل آتش نشانی هم در محل حاضر شدن و در نهایت اعلام نظر کردند که نظریه آتش نشانی به علت نقص فنی در سیستم سیم کشی و تعمیرات تعمیرگاه ذکر شد، تامین دلیل کردم کارشناس هم مبلغ 200 میلیون ضرر و زیان و دلیل آتش سوزی را نقص سیستم سیم کشی گفتن، من اول از شورای حل اختلاف درخواست سازش دادم ولی طرف مقابل قبول نکرد.
الان وکیل گرفتم که شکایت حقوقی مطالبه وجه و کارشناسی مجدد مطرح کردم بلافاصله بعد از رد سازش، الان میخواستم بدونم از برج 2 امسال ماشینم دچار حریق شده، همینطوری تو پارکینگ مونده ، تازه واسه برج 2 سال بعد اولین نوبت دادگاه بهم دادن و تعیین شعبه شدم
میخواستم بدونم؟!
الف) از وقتی که اتفاق افتاده ماشین خوابه ، امکان تعمیر یا فروش ماشینو ندارم ؟ با توجه به اینکه قبلاً تامین دلیل شده؟ یا مجددا باید کارشناسی بشه؟
ب) ممکنه به خاطر اینکه مشمول زمان شده برام مشکل ساز بشه؟ (دقیقا 3روز بعد از تحویل ماشین تو اتاق اصناف ثبت شکایت کردم و تا اتحادیه نظر بده ماشین خواب بود ولی نزدیکه 2ماه منو چرخوندن)
ج)اینکه ماشین نزدیکه 1 ساله خوابه، نمیشه بابت خوابش ضرر و زیان گرفت؟
در) ماشین مدل 2015 هست، میشه افت قیمت هم درخواست کرد؟
ه)جلسه اول ، قاضی دستور بده امکان فروش ماشین هست؟ مشکلی نداره؟
نیاز ب بررسی بیشتر و گفتگو متقابل دارد تا اظهارنظر دقیقی بتوان کرد و
19:45:57 1402/1/23
شکایت از تعمیرکار خودرو خسارت خودرو خودرو
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.