از ارتفاع افتادم صاحب کارم گفت شکایت نکن چون در یک شرکت مشغول کار بودیم گفت با صاحب شرکت صحبت کردم اسمت رو تو لیست بیمه شرکت رد کنن و بهت خسارت بدن ما هم به شهر خودمون قزوین برگشتیم صاحب آن شرکت بیمه مسئولیت داشت که شرکت بیمه (بیمه...)در تهران است من تمام مدارک پزشکی اعم از شرح عمل در بیمارستان و 6همه مدارک رو پست کردم برای همون نمایندگی بیمه ...در تهران پاسداران قرار شد که در سال 1401 به من خسارت بدن ضمن اینکه تقریبا اواخر سال به من گفتن برو محضر و رضایت نامه بنویس که این خسارت رو تحویل گرفتی و دیگر هیچ اعتراضی نسبت به آن نداری و یک شماره کارت با شبا به صورت فایل پی دی اف برای ما بفرست که چند روز آینده پول رو بریریم به حسابت من هم همه این کارها رو کردم ولی هنوز هم خسارتی بهم پرداخت نشده چند بار هم زنگ زدم به همان نمایندگی بیمه آقای ... که عین هر بار گفت یکی دو روز آینده میریزم ولی هنوز هم خبری نیست در ضمن آخرین بار خیلی توهین آمیز و طلبکارانه با من صحبت کردند و گفتند که من میخواستم این پول رو بهت ندن چرا اینقدر پیگیری میکنی؟ تا آخر هفته میریزم و گوشی رو قطع کردند من بعد اون تاریخ دیگه زنگ نزدم ولی هنوز هم که 2 هفته میگذره پرداخت نکردند دیگه نمیدونم چکار باید بکنم خودم قزوینم اون شرکت که کار میکردم ارومیه و این شرکت بیمه تهرانه و من هم دستم به هیچ جا لند نیست و هیچ کاری از دستم برنمیاد لطفا راهنمایی کنید. ممنون
دو هفته دیگر صبر کن اگر واریز نکردند به کارفرما مراجعه کن
14:41:10 1402/2/1
سلام. اگر شرکت بیمه از شرکت های قانونی و معتبر است ، به از دفتر مرکزی بیمه و مدیر عامل آن پیگیر شوید .
15:31:49 1402/2/1
سلام جهت اظهارنظر دقیق حقوقی نیاز به بررسی جزئیات میباشد
15:36:08 1402/2/1
بهترین کار گرفتن وکیل است با توجه به بعد مکانی
17:52:48 1402/2/1
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.
08:31:29 1402/2/2
سلام
وقتی رضایت محضری داده اید کاری جز اعتماد به آنها نمی توانید انجام دهید مگر در محکمه ثابت کنید رضایت در قبال اخذ دیه بوده
20:24:32 1402/2/2
سلام
نیاز به بررسی بیشتر موضوع است فلذا احتیاج به گفتگوی متقابل و بررسی اسناد و مدارک مرتبط با موضوع است تا به امر ایراد شده اشراف کامل پیدا کرد .
01:50:18 1402/2/3
نیاز ب بررسی بیشتر و گفتگو متقابل دارد تا اظهارنظر دقیقی بتوان کرد
10:53:18 1402/2/3
عدم پرداخت خسارت توسط بیمه خسارت بیمه
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.