سلام خسته نباشید ببخشید من یک عدد یخچال برند ایرانی از یکی از فروشگاه ها خریدم و فاکتور هم گرفتم که گارانتی آن در فاکتور به صورت یکسال تعویض نوشته شده بود.
حالا بعد از گذشت یک هفته موتور یخچال دچار مشکل شده است و وقتی که با شرکت یخچال تماس میگیریم و سر میزنند میگویند که یخچال از قبل مشکل داشته و موتور تعمیری بوده است و گارانتی را قبول نمیکنند چون از فروشگاه های نمایندگی خرید نکرده بودم.
از آن طرف هم فروشنده میگوید که باید از صاحب شرکت تولیدی درخواست بدهم درحالی که در فاکتور فروش خود فروشگاه ضمانت کرده بود
میخواستم بدانم که من چه کاری باید انجام بدهم ؟!
با تشکر
سلام. موضوع از طریق اتحادیه، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات قابل پیگیری است.
19:19:50 1402/10/2
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.
19:22:42 1402/10/2
با سلام میتوانید از طریق اتحادیه محل و تعزیرات موضوع را پیگیری نمایید
13:38:03 1402/10/3
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.