با سلام. من حدودا 7،8 سال پیش سیم کارت ایرانسل برای برادر زاده ام چون زیر 18 سال بود خرید و استفاده میکرد. تا اینکه امسال خط قطع شده و طی پیگیری ها متوجه شدم با این خط از حساب کسی پول برداشت شده و دوباره برگردانده شده و خط توقیف شده.
در مرداد ماه پرونده بسته شد و شاکی رضایت داد. شکایت از اهواز بوده.
من هر چی برای رفع توقیف کتبی تماس میگیرم میگن پرونده بسته شده . به دفتر های قضایی مراجعه میکنم و لایحه ارسال کردم که لطفا نامه رفع توقیف به من بدهند تا بتوانم خط را از توقیفی خارج کنم. ولی جوابی نگرفتم. با توجه به اوضاع بیماری کرونا راه حلی برای دریافت نامه رفع توقیف بجز مراجعه به اهواز وجود دارد.
با تشکر.
باسلام پیشنهاد میکنم برای پیگیری پرونده با یکی از وکلای اهواز بصورت الکترونیک وکالت بدهید.
شماره واتساپ بنده: 09393050039
19:25:49 1399/11/17
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.