با عرض ادب و احترام
اینجانب یک عدد تلفن همراه آگهی کردم و یکی از مشتریان پس از تماسهای مکرر جهت بازدید به همراه یک نفر دیگر تشریف آوردند و بازدید کردند لیکن تقاضا کردند برای مشورت و اطمینان از خرید فردا جواب بدهند و از من خواستند گوشی را به کسی دیگر نفروشم ، ... سرانجام پس از دو روز مجدد هر دو تشریف آوردند و پس از بازدید پ بررسی کامل گوشی و جعبه و متعلقات آن ،بنده فرایند انتقال مالکیت گوشی را در حضور آنها انجام دادم و پیامک فعالسازی همتا نیز برایشان ارسال شد ، سپس مبلغ را واریز کردند ، فردای آن روز من با شماره گیری همتا متوجه شدم که هنوز تایید و فعالسازی مالکیت را روی خط خود انجام نداده اند لذا راهنمایی کاملی در این خصوص کردم و مجدد نیز انتقال همتا را برایشان انجام دادم ، لیکن مجدد از فعالسازی امتناع کردند ، و بنده پیامکی به ایشان ارسال کردم که در صورتی که فعال نکنند من مسئولیتی در مورد عواقب عدم فعالسازی ندارم چرا که چندین بار فرایند انتقال را آن مقدار که از جانب من باید انجام میشده انجام دادم و ایشان فعال نکردند . حال پس از چند روز به من تماس گرفتند که گوشی ایراد دارد و آن را پس بگیر . در حالی که پس از بررسی کامل گوشی را سالم و با تمام شرایط موجودی که داشت خریداری کردند . حال سوال من اینجاست که یک بنده در خصوص عدم فعالسازی از سوی ایشان چه اقدامی میتوانم انجام دهم و دوم ایشان میتوانند با توجه به توضیحاتی که عرض کردم و با چنین ادعایی گوشی را عودت دهند یا خیر ، متشکرم
اگر عیب در زمان فروش موجود بوده و اثبات کنندبله انها میتوانند فسخ کنند
08:48:40 1400/10/13
اسناد و مدارک شما جهت اظهار نظر دقیق حقوقی نیاز به بررسی و گفتگو دارد
09:23:10 1400/10/13
سلام اگر گوشی شما معیوب باشد شما باید گوشی را پس بگیرید و پول را مسترد نمایید مگر قرارداد داشته باشید و
10:18:41 1400/10/13
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.